Wednesday, May 13, 2009

Kecewa - Kursus Ditangguhkan

Pada 6hb aku menerima panggilan telefon daripada pihak Kolej Komuniti Cawangan Bandar Tenggara berkenaan dengan kursus gunting rambut ke-2. Pekara ini memang aku nanti-nantikan, bukan apa...sebenarnya aku berminat sangat nak menuntut ilmu dengan Boy. Malangnya pada hari kursus (masa tu baru nak bertolak dari rumah) aku mendapat makluman, kursus tersebut terpakasa di tangguhkan.. Frust jugak lar...sebab minggu tersebut aku memang free. Keduanya, aku nak sangat jumpa sifu (boy). Harap-harap lepas nie aku masih berpeluang untuk mengikuti kursus gunting rambut ke-2.

2 comments:

  1. heeh rajin en rahman amik kursus potong rambut :D

    ReplyDelete
  2. Banyak sebab mengapa amik kursus potong rambut tu. Pertama, minat. Kedua, saya ni guru disiplin dan pengawas sekolah. Ketiga, dapat sijil (buat koleksi). Keempat, ilmu. Kelima, kira wat persediaan masa bersara nanti...Keenam, masa aku banyak free (saja buat2 free).

    ReplyDelete